Saturday, December 10, 2011

Bongkar ! Terbukti UMNO Taja Penghinaan Islam Melalui Video Klip Sembang Rakyat ??

Oleh : Admin Fb Pemuda Padang Terap




Islam di negara kita terus menerima ancaman dan hinaan dibawah pemerintahan BN tanpa kawalan sepatutnya.Terbaru kita dikejutkan dengan video menghina hukum Allah melalui video yang dimuat naik dalam You Tube oleh pemilik akaun bergelar kawasaki9722 yang berjudul " Lagu Hudud Pas".Dalam video tersebut jelas ada sindiran mempermainkan dan menghina hukum Allah melalui dialog : ""Buat hudud pun tak jadi apa" lalu disambung seorang lagi dengan berkata "makin teruk ada la""

Persoalannya yang besar disini ialah : Siapa disebalik tabir pembikinan video yang dilihat menelan kos yang tinggi itu berdasarkan kualiti video yang tinggi itu? 

Mari Kita tonton pendedahan ini agar kita dapat berfikir adakah PAS sendiri mendalangi video tersebut?Dap? Pkr?atau....anda saksikan sendiri pendedahan ini :

Laman web http://www.sembangrakyat.org yang mengeluarkan video menghina Islam itu dikendalikan oleh admin yang bernama "matamata" menggunakan email ajaff8@gmail.com yang banyak mengendalikan laman-laman web Umno di Selangor:Saksikan pembongkaran ini : 









PERSOALAN BESARNYA SEKARANG IALAH : MANA PIHAK BERKUASA AGAMA? MANA MUFTI? MANA SKMM? MANA JAMIL KHIR?MANA PERKASA?BERANIKAH MEREKA MENYIASAT DAN MENGAMBIL TINDAKAN TERHADAP KES INI?

KLIK DISINI UNTUK MEMBACA KENYATAAN DEWAN PEMUDA PAS MALAYSIA ISU VIDEO INI : 

Dewan Pemuda Pas Malaysia Kesal Hudud Diperlekeh


Hukum Hina,Sindir atau Mempertikaikan Hukum Hudud :




Share
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...