Monday, January 11, 2010

KONVOI PEMUDA PADANG TERAP








31 Disember 2009 yang lepas Dewan Pemuda PAS Padang Terap telah berjaya menghimpunkan hampir 100 orang pemuda daripada daerah Padang Terap untuk berkonvoi mengiringi Naib Presiden PAS Dato Tuan Ibrahim Tuan Man sempena cermaha beliau pada malam tersebut.Konvoi yang bermula daripada Muassasah Darul Ulum menghala ke Naka itu bermula jam 5 petang.
Turut bersama menyertai konvoi dan memberi sokongan ialah Ketua Dewan Pemuda Kedah Ustaz Ahmad Bin Yahya.Dalam ucapanya beliau mahu pemuda pemuda bersedia mempertahankan kemenangan dan mengembeleng tenaga dalam menggerakkan usaha mempertahankan ukhwah dan kemenangan di PR di Kedah kerana sokongan dan dokongan anak muda adalah teras kekuatan sesebuah jamaah.
YB Ustaz Mohd Nasir Zakaria yang turut menaiki motorsikal kelihatan sangat bersemangat bersama pemuda pemuda berkonvoi hingga ke Markas MTD Naka.
Diakhir destinasi para peserta dihidangkan bukan setakan makanan dan minuman bahkan hidangan rohani iaitu penyampian kuliah oleh Dato Tuan IBrahim Tuan Man.Selepas solat insyak semua peserta konvoi bergerak ke Kompleks PAS Padang Terap bersama Naib Presiden PAS untuk program ceramah.Share
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...